Mr. Hijazi's
JAZI NOORDIN

Re update
Thursday 28 February 2013 | 10:06 | 0 Komen anda :)





Hanya Aku Cinta Kau Seorangg . Cinta itu ta seindah bahasa , Cinta itu ta mudah di miliki . Cinta itu memerlukan keiikhlasan dan kesetiaan . Dalam pecintaan mudah mngatakan segala-2nya mudah mematrikan janjikan , tetapi amat susah untuk menepati sesuatu janji itu . Cinta juga perlukan pengorbanan . Cinta ta semestinya memiliki , tapi cinta perlukan pengorbanan . Cinta itu murni bila kita hayati dengan kesetiaan dan dan kejujuran yang tinggi . Cinta juga membuatkan seseorang bila die telah meminati seseorang itu . Cinta memerlukan kasih sayang yang utuh dri kedua-2 belah pihak sama ada lelaki ataupun perempuan . Cinta yang utuh adalah cinta yang memerlukan sekuntum bunga dan seekor kumbang yang sanggup menjalani ranjau kehidupan sama ada suka ataupun duka . Harus diingatkan perbezaan antara cinta degan sayang .  "Sayang " bila kau sayang kau akan biarkan dia memilih apa jua yang dia suka dan biarkan apa keputusan yang dia buat . contohnya , kau akan biarkan dia mencintai seseorang itu walaupun pada hakikatnya anda mencintainya . "cinta" bila kau cinta atau suka akan seseorang kau akan selalu menunggunya dengan setia dan tulus , dalam masa yang sama meniup diri sendiri . Dalam masa yang sama anda ingin mencintai-nya dengan sederhana seperti kayu kata kepada api yang menjadikannya abu . Percintaan itu tugu kasih sayang yang kukuh , kolam persahabtan yang teguh , gunung setia kawan yang utuh , sungai kebahagiaan yang teduh , bersama susuri arus gelombang . Dalam bercinta janji itu jugalah sebahagiaan dr kata-2 , dapat dirubah boleh juga untuk dilupakan , memberi janji mungkin lebih mudah untuk dilupakan , teapi menerima janji sampai mati diingati . Ada waktunya , janji juga menjerut hati sendiri , smata-2 untuk kegembiraan orang yang kita cintai . Pelayar yang bijak boleh jadikan bintang untuk petunjuk , tapi bagi orang yang sanggup mengorbankan cintanya ia akan membiarkan apa jua yang berlaku . harus dingat dalam berkawan . lelaki menjadikan istilah berkawan sebagai pembuka bagi setiap hubugan yang lebih serius . tetapi perempuan menggunakan istilah berkawan bagi memutuskan sesuatu hubungan . itulah kadangkala lelaki takut untuk meluahkan perasaan cintanya . Permulaan cinta , kita biarkan orang yang kita cinta menjadi diri dia sendri . kita tak perlu ubah apa-2 pun . kalau tak nmpk mcm kita pentingkan diri 

kau hadir tanpa ku sedari ,mengisi kekosongan hati ,kini kau pergi tinggalkan ku , lemas ku dalam sepi , hujan yang turun ke bumi ,membawa rindu yang menggunung ,kau biarkan ku oh sendiri , mlam ku tnpa mimpi . mengapa tangan kau lepaskan setelah  hati ku kau tawan , mengapa takdir memisahkan hanya ku cinta kau seorang , mengapa tangan kau lepaskan setelah hatiku kau tawan , angin malam bawalah cintaku menghapus rasa rindu .

Labels:


Older Post | Newer Post
Me.

Photobucket

Hey there.Welcome to my blog. My name , JAZI NOORDIN. Proud to be MALAYSIAN boy . Ehem, leave your footprints on my tagboard:))

Navigations.

Entries About Links

Tagboard.

Photobucket
TALKING HERE GUYZ!

Remember.

PhotobucketPhotobucket



Credit.



Template : Aina Hanani
EDITOR : MISSMIEMA
Background : Faqihah
Header : MISSMIEMA
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome